Blogglek

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 16:58:32 | I kategori: Blogglek


Har hittat många olika blogglekar nu och tycker dom är en bra grej för att lära känna en lite mera:) Så jag kör på denna variant:)

1. Presentation av dig och hästen/hästarna
1. En bild på favorit hästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig

11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
20. Något jag vill göra

21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Hur mina vänner beskriver mig
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Någon som älskar dig
29. Någon jag skulle riskera livet för
30. Mitt mål med ridning

31. Din utrustning
32. Din första favorit häst
33. 5 saker du gillar och ogillar hos din häst
34. Ditt favoritmärke
35. 10 saker ni inte visste om min häst
36. Din ryktlåda
37. Hur länge har du ridit ? Vilken var första hästen du red ?
38. Vad tycker du är viktigt när man köper häst ?
39. Första gången du tävla ? Hur gick det ?
40. Din drömhäst

41. Padock vs. Uteritt ? Varför ?
42. En film när du rider
43. Vad är det viktigaste du har med dig på tävling ?
44. Hur viktigt är det med märkessaker ?
45. Har du några andra djur ? Berätta om dom
46. Hur är din häst att rida ?
47.  10 bra bloggar du läser
48. Senaste hästsak du köpt
49. Vad du vill ha inom hästväg
50. Visa din hästs shema inför denna/nästa vecka.

51. 5 saker du måste bli bättre på inom ridning
52. Ridturens outfit
53. 5 bra hästböcker
54. Det här äter hästen/hästarna
55. Det här har jag med mig på tävling
56. En perfekt dag i stallet
57. Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja...
58. Mina tränare

59. En häst jag saknar

60. Veterinär, hovslagare, massör osv..

61. Idol inom ridning
62. Favorit färg/tecken på hästar
63. En tävling jag aldrig glömmer
64. Gamla bilder på din häst
65. Vad du och din häst blivit bättre på sen du "fick" hästen
66. Dina idoler inom ridsport

67. Varför jag började blogga
68. Vad hästen äter

69. Hästar jag ridit mycket.
70. En bild på din häst riktigt smutsig.

71. Min önskelista
72. Något du slarvar med inom ridning

73. Min favorithögtid
74. Mina favoritsaker

75. Bilder på hästarna som bebisar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Woho, tog du några utav mig ? :D

2011-12-08 @ 18:14:57
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0