Presentation av dig och hästen/hästarna

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 20:16:00 | I kategori: Allmänt


Jag heter Sanna och är född -90 dvs 21 år. Jag har haft egen häst sen jag var 4 år. Red även innan det på en barnilsken shettis. Jag bor på en gård 4 mil norr om Uppsala. Vårat stall har plats för 4 hästar
Jag pluggade på IT-Gymnasiet intiktning specialutformat it program inrtikting system. Vet egentligen inte arför jag valde det programmet?:P Men vet fortfarande inte vad jag vill göra:)
Just nu jobbar jag i en butik och har gjort den sen jag tog studenten -09.
Jag har tävlat endst upp till 110, men tränade runt 130. Men mina nerver är inte dom bästa alla gånger;) Sen har mina hästar jag haft inte varit några sjävlgående hopphästar utan hästar som gör som dom vill lite grann...

 





Qvicken är ett halvblod född -09 efter Figaro R undan Angie. Mer om honom kan ni läsa på hans sida.



Sen har jag även en till häst. Zan Miguel. Han är också ett halvblod, född -93 efter Cheval Sansibar undan Annitschka. Vi har tävat upp till 110 med vinster och placeringar. Men han fick bli pensionär i sommras då han fick en broskbildning i framknät. Så hans karriär slutade där:)


Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Sv; Haha, du är duktig du ;)

2011-12-08 @ 20:40:44
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0