Målen framöver

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 20:26:53 | I kategori: Allmänt


Jag tycker att man ska ha mål att sträva efter när man håller på med hästar. Något att sikta på. Då vet man vad man har att jobba med. Man ska ha både korta delmål och långsitkiga mål.
För Qvicken och mig så är detta våra mål
Kortsiktiga mål

Av och igångsättningar
Kunna trava ordentligt utan att fladdra med huvudet.
Galoppera rakt fram.
Långsiktiga mål

Göra ett bra treårtstest
Kvala ner till flyinge som 3åring
Starta både hoppning och dressyr som 4åring med bra resultat
Championat
Falsterbo som 5åring
Jag vet att dom långsiktiga målen är väldigt långt fram i tiden. Men som sagt jag hoppas att kunna medverka i championat, kvala till det som går att kvala till i både hoppning och dressyr. Men framförallt hoppas jag att han håller sig frisk. Han har ju en tendens till att göra illa sig;)
Qvicken som föl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0