Panik köper saker...

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 19:25:14 | I kategori: Allmänt


Ja jag var inne i Uppsala i onsdags och skulle hitta ett träns till Qvicken eftersom han slet sönder sitt när han skadade tungan. Men hittade inte ett enda som föll mig i smaken. Eller jo ett. Men nej jag vill inte lägga 500:- på ett träns från hööks. Då vill jag hellre lägga till någon hundring och hitta ett annat med bättre kvalite.
Men köpa begangnat är ett väldigt bra tips! Man kommer oftast undan mycket billigare. Jag köper mycket begagnat och har aldrig varit missnöjd:)
Men nu hittade jag det där tränset som fanns på hööks för 200:- inkl frakt. Och då slog jag till. Måste ju ha ett träns till visningen.

Så jag köpte detta:)


Sen bokade jag även biljetter till Globen:) Så då får jag se om jag hittar ett finare träns till honom där.
Då kan jag avända detta till hemma träns och det andra jag köper till fin träns:) Typ när man åker på träningar, framtida tävlingar osv:)

Fast på tal om Globen. Jag har inget speciellt jag vill köpa! Oh my..
Jag brukar alltid ha en milslånglista, men inte denna gången:)
Men något smiter alltid med hem av någon konstig anledning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0