Hemma igen:)

Publicerat: 2012-07-19 Kl: 14:09:25 | I kategori: Allmänt


Ja nu är jag hemma efter 1,5 vecka. Har massor av bilder och filmer att visa er:) Men sitter inte på min dator just nu och kan då inte lägga upp så många bilder. Men snor  några från Facebook så jag kan visa lite i alla fall:)
 
I Falsterbo hittade jag inte mycket alls tråkigt nog. Skulle ha ett träns, vilket jag letade efter hela onsdagen vi var inne och även fredagen. Höll nästan på att ge upp! Hittade ett super fint från JW i en monter, men sa då att vi tar det på vägen tillbaka dvs 10 minuter senare. Nej då vart det sålt och jag hade åter igen  inget träns. Sen hittade jag ett SUPER snyggt träns från Equipe, har tyvärr ingen bild på det. Men det kostade 1820:- och det hade jag faktiskt ingen lust att betala för ett träns till Qvicken. Han är inte den försiktigaste hästen;)
Sen i någon monter efter att ha gett upp hoppet om att finna ett träns jag ville ha si hittade jag detta träns i alla fall. 
Ett Dyon träns. Sen köpte jag ett bling bling pannband till för att piffa upp tränset lite. Men jag tyckte han passade ganska bra i det faktiskt:) Ni får ursäkta den vackra posen från Qvickens sida;)
 
Detta var äen allt jag shoppade faktiskt! Nej just det, köpte 2 påsar med bling stenar från Kyro också.
Och höll på att glömma att jag beställde ju ett schabrak!! Inte bra att jag glömmer bort det;) Kommer ju bli glatt överraskad när jag får hem det sen;)
Det vart ett Anna scarpati schabrak!:) Mitt första schabrak som är så dyrt! Så attans dig Qvicken om du biter sönder det!;) Vi kommer bli väl matschade i alla fall:) Blått blått blått!
 
 
På onsdagen så gick vi mest runt och tittade på mässan eftersom jag skulle köpa träns;) Men efter jag gett upp så satte vi oss på läktaren och tittade på Huntingen. Riktigt kul att se hur vältränade hästarna är! Det är tufft för dom att hoppa en sån lång bana. Det kommer massa bilder härifrån någon dag:) Har som sagt inte lagt upp dom på min datorn än.
Fredagen så var vi lite på mässan först, sen tittad vi på 5års finalen! Det var kul att jämföra alla hästar och se att en dag kanske kanske jag och Qvicken kan få rida där:) Det skulle vara så kul!! 2014 kanske är vårat år;)
En bild från Iphonen från 5års finalen:)


På söndagen pkte vi till Göteborg där min gammla ponny står och hälsade på!:) Fick även hoppa lite med henne. Riktigt kul! Men kände mig jätte stor på henne! Sen kom jag och Annie(destinys ägare) på att vi är lika långa;) 
Sen lyckades Annie övertala mig att jag skulle hoppa en P&J på Destiny på tisdagen. Så ja då var det bara att åka till Kungsbacka och hoppa;) Jag hoppade hela 80cm:) Och vi nollade och fick en rosett!:) Jag kände mig som en liten ponnyunge! Film kommer upp lite senare det med:)
Men snor några bilder från Annie så länge;)
 
Tack så jätte mycket Annie för denna chansen!!:))
 

Nej nu var det nog inte så mycket mer hästrelaterat jag gjort denna semstern:) Mer bilder kommer samt filmer från P&J i kungsbacka;)
 
Avslutar med denna härliga bilden från Smögen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0