Snart tar jag semester!

Publicerat: 2012-07-06 Kl: 18:20:44 | I kategori: Allmänt


Ja jag får semester på måndag! 3 härliga veckor!
 
På måndag ska jag åka till pappa i Stockholm, så är jag där två dagar. Sen börjar resan ner mot falsterbo på tisdagen eller onsdagen:) Vi har inte bestämmt oss än. Vi är inte så välplanerade. Det enda som är bokat är Falsterbo på fredagen. Men det är mycket möjligt att vi går in onsdag-torsdag, dock utan läktar plats då:)
Men man ser ganska bra endå, och tanken är väl sånna fall att shoppa lite mera:)
Efter Falsterbo så åker vi vidare mot Göteborg och Annie
Annie har min gammla ponny nu:) Så jag hoppas jag kan få prova henna lite:) Annie och Destiny har verkligen utvecklats massor! Världens bästa ponnyägare!

Sen när jag kommer hem efter att ha åkt ca 200mil;) så ska jag och Mimmi ta en dejt med våra hästar:) Med andra ord vi ska ut och rida tillsammans! det ska bli spännande och se vad Qvicken hittar på när man kommer bort och rider tillsammans med någon annan häst. Mimmi bor endast 10 minuter bort med släp så det är himla smidigt:)
Sen ska vi komma igång med löshoppningen också. Perfekt att cheka av det också för att se om han utvecklats något där. Nästan så man hoppas att han endast utvecklas massor i en gren, och inte lika mycket i båda, tänker på Flyinge då...
 
 
 
 
Så med andra ord kommer det inte bli några inlägg på en vecka eller så, inte för att jag är super bra på att uppdatera endå. Men nu har jag åtminstonde en anledning;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0