Underbar känsla!

Publicerat: 2012-07-06 Kl: 11:48:01 | I kategori: Allmänt


När man ser ett par fuxöron guppandes i takt med skritten, och det bara är vi två<3
 
Igår så skulle jag bort på kvällen, så hann inte vänta på att mamma skulle komma hem så jag bestämmde mig att rida ut själv på Qvicken!
Lite nervöst var det faktiskt, då sist vi red själva slutade det med kaos...
Vi red Grantoppsvägen, vi red även den sist också. Har inte skrivit om det tror jag?
Men i alla fall så var han hur cool som helst! Gick på jätte fint även fast han var själv, skrittade på och tittade på allt som vi gick förbi. Efter en stund så tyckte han att vi behövde öka takten pga bromsarna, så då satte han av i trav:P Men han såg så lycklig ut när han fick springa lite. Men jag såg nog allra lyckligast ut. Satt med ett leende på läpparna hela vägen!
Han fixade leran utan att titta så mycket, traktorer med skramlande hökärror och andra hästar som gnäggade utan att bry sig:) Men sen kom en sten i skogen, den var farlig där emot;)
Sen bockade/kickade han åt mig också, han var inte bered på att jag skulle klappa honom på rumpan:P Så då lärde jag ju klappa ännu mer och då slutade han att bry sig:)
Duktig kille:)
 
Bjuder på en gammal bild:) strömsholm 5 maj 2012

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du börjat rida på din fina kille igen och att det gick bra. Själv längtar jag massor till augusti då jag ska börja rida igång min 3-åring.

Svar: Ja jag har verkligen längtat! Fast det känns som jag är ensam om att ha börjat rida:P Men jag känner att jag inte kan ge honom en ärlig chans om jag sätter igång honom i augusti. Med tanke på Flyinge i oktober. Vill se vad han har att ge:) Sen får han vila igen:) Det förstår jag verkligen att du gör!:)
qviickens.blogg.se

2012-07-06 @ 13:48:01
URL: http://lisashast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0