Sommarpojkar

Publicerat: 2012-06-21 Kl: 08:32:18 | I kategori: Allmänt


Var ner till grabbarna grus igår på kvällen. För en gångskull så var kameran med! Men bilderna kommer lite senare;)
Dom är så näriga just nu! Märks att dom har semster och att man bara kommer och pussar på dom. För dom är nästan upp i knäet på en:P Speciellt Qvicken, han ska helst va upp i famnen på en. Men jag vill faktiskt inte ha en 3årig hingst i famnen så då skäller jag lite på honom och säger att han inte får göra så. Då flyttar han sig två steg och skrattar åt mig... Ungefär... Hopplösa häst... Men han är bra go endå när han kommer galopperande emot mig och sen trycker ner huvudet i famnen och sluter ögonen. Min plutt häst:)
Men nu är det inte långt kvar tills jag ska börja rida igen!
Nästa vecka börjar jag sätta igång honom igen:) Då har han vilat i två månader:)
Bjuder på en favorit i repris tills dom nya bilderna kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0