Klipp klipp

Publicerat: 2012-03-08 Kl: 18:29:30 | I kategori: Allmänt


Idag satte jag klippmaskinen i pälsen på han!
Han hade en sån himla tjock päls, och vart svettig av att ridas i 15 min bara. Och då tycker jag det är snällare mot han att klippa han än att han ska bli svettig, behöva stå inne en massa.
Nu så torkar han på 5 röda. Vilket är väldigt skönt:)
Lurvbollen innan

Tjock päls?

 

Han var jätte duktig att klippa! Det här var första gången som jag klippt på han, har ju klippt lite på benen innan men inte mer än så.
Han stod till och med snällare än min andra häst som är klippt hur många gånger som helst!:P

Lite efter bilder:)

 

Hur mycker päls kan en så liten häst producera?


Kommentarer
Postat av: Sara

Fullkomligt älskar väggen med hästens bön(?) på!

2012-03-15 @ 18:42:53
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0