Funkade så där

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 08:20:28 | I kategori: Allmänt


Igår så var Tommy ute och skodde Qvicken. Han hade vuxit jätte fint i fötterna! Så nu ser han jätte trevlig ut tills på lördag. Men det är inga stora skor han har, 0er fram och 1or bak:P Liten häst små skor.
Och det gick väl så där för mig att hålla honom i vänster:P Men det gick.
Sen passade jag på att rida en sista gång, och känna på hur det känndes med handen. Det gick faktiskt bra!
Det som var lite svårt var att korta upp tygeln, men får lösa det med att använda den andra handen till det:)
Sen borde det hinna bli ännu lite bättre i handen tills imorgon:)
Har absolut inte lika ont idag som i onsdags eftermiddag.
Qvicken gick fint men tycker det är så jobbigt när jag begär lite av honom och börjar då vifta med huvudet. Men det har ju absolut blivit mycket bättre nu:)

Idag är det fredag, dagen innan lördag! Med andra ord, snart är det dags! Dagen man väntat på!
Ikväll så blir det att åka och tvätta honom. Sen hem och knoppa, putsa och fixa. Ska även smörja alla saker. Komma ihåg alla mina saker plus hans. Han ska ha olika nosgrimmor på sig. Jag ska ha olika byxor på mig. Nummerlappar! Det måste jag komma ihåg!
Ska försöka lägga upp lite bilder under kvällen från mobilen. Men man vet ju aldrig hur den där mobilappen funkar;)

image description

Bjuder på en vintrigbild på oss;)



Och just det! Håll några tummar och tår för oss imorgon!:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till imorgon. Hoppas ni får en rättvis bedömning.

2012-05-04 @ 22:00:29
URL: http://lisashast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0