Oturshäst och hoppträning:)

Publicerat: 2012-09-17 Kl: 16:16:55 | I kategori: Allmänt


Han är väl bra klantig Qvicken endå. Idag när jag kom ut i hagen var hela vänster ögat igen bomat och den rann en del tårar. Suck tänkte jag då han har gjort ila ögonen två gånger innan. Torkar det som rinner och kollar efter sår. Hittar inget synligt i alla fall. Svullnaden har börjar lagt sig lite nu i alla fall men ger den sig inte ordentligt så får jag ringa Tommy:)

En kul grej är att på onsdag (om han nu är bra vilket jag tror) så ska vi till en gård här i närheten för att "hoppträna"!:)
Riktigt kul, självklart i te hoppning i den bemärkelsen att hoppa jätte högt, utan mer trava och galoppera över bommar:) ska se till att det blir filmat och fotat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0