10. 10 saker du inte visste om mig

Publicerat: 2011-12-13 Kl: 20:21:00 | I kategori: Blogglek


  1. Jag är otroligt mörkrädd!
  2. Jag har konstiga ideer om mycket. Till exempel att jag kan inte gå på gravarna på kyrkorgårar. Jag håller mig på grusvägarna.
  3. Jag tar hellre trappan än hissen.
  4. När jag kommer hem från jobbet på kvällarna måste jag tända hela huset och titta överallt så ingen har gömt sig någonstans.
  5. Jag tror alltid det värsta. Kommer inte hästarna på kvällarna så tror jag dom ligger döda någon stans i hagen.
  6. Jag har dyrare och finare kläder till stallet än till vardags.
  7. Jag är höjdrädd när man hoppar hinder, men älskar att hoppa högt endå.
  8. Jag hatar, verkligen hatar myror! Ryser i hela kroppen utav bara tanken på dom små äckliga krypen...
  9. Jag älskar godis. Sorligt nog...
  10. Jag är beroende av min iphone!

 

Mitt lilla hus på gården:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0