Globen shopping:)

Publicerat: 2011-11-28 Kl: 17:21:55 | I kategori: Allmänt


Hittade faktiskt nästan det jag ville ha! Fick kompromissa lite bara;)

 

Sadelgjord  från Lyckås 115 :) 499: Vita Eskadron senskydd 435:-

image description

 

Scabrak från Lyckås ridsport 2 för 300:-
(Färgerna syns bäst på den här bilden, vart lite missvisande på helbilden på schabraken.)

image description

image description

 

Transportskydd från Topline 799:-

image description

 

Jag hittade det jag ville ha, dock en vanlig gjord iställetför en hoppgjord. Samt Eskadron istället för Veredus. Överlag så hittade jag inte så mycket roligt till bra priser. Tråkigt nog. Men jag är endå nöjd.

Var även in på Sharpman och pratade lite om den nya Prestige S1 sadeln. Och vilken sadel! Skit fin, jätte mjuk och fin i kvaliten samt att den har dubbla bomar vilket gör att bogbladen blir friare på hästen. Och stötdämpningen blir enormt mycket bättre. Helt klart min smak på sadel, men inte priset.
Nätta 49 999:- så är sadeln din;)

Nu skulle jag vilja åka till Scandinavium i februari! Och se lite tävlingar med klass, och en bättre mässa!:)
Snälla tomten?:)
En Prestige S1 sadel och biljetter till Scandinavium så är jag jätte nöjd!:D


Kommentarer
Postat av: Catta

Jaa, kom till Göteborg, våran mässa är enormt mycket bättre!!!! Där finns allt och överallt fulla montrar med kul grejer. Å bra hoppning!

2011-11-29 @ 21:04:16
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0