Ridtur nummer fyra!

Publicerat: 2011-10-20 Kl: 12:54:53 | I kategori: Allmänt


Ja igår vart det ridtur nummer fyra!
Han sköte sig jätte bra. Vi började med att kasta upp mig, fick hänga i en liten stund över honom innan jag satte mig upp. Sen så tog jag stigbyglarna och lät benen hänga emot honom. Han kunde inte bry sig mindre...
Sen började vi gå framåt. Jag började även lägga emot skänkeln lite när man skulle igång. Vilket han tog jätte bra.
Jag började även svänga, stanna och sätta igång. Vilket han ska kuna från tömkörningen. Och det gick jätte bra! Han sköter sig himla bra min stora kille!
Jag kom även på mig själv att knappt andas, så fick säga till mig att slappna av:P Och då skrittade Qvicken på ännu snällare. Så nu ska vi rida en gång till på volten, sen så ska vi nog skritta ut på slingan:)




Vi flyger helt solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0