Spring träning

Publicerat: 2011-10-12 Kl: 16:59:42 | I kategori: Allmänt


Ja idag hade jag en kompis med mig som kunde filma när vi försöker springa.
Idag var han verkligen ett yrväder. Tänkte att jag skulle springa nere på slingan, men det blåste alldeles för mycket. Han var med vild än tam och gjorde precis allt han inte skulle göra.

Så vi gick ner på gårdsplanen istället. Vilket gick lite bättre. Men nu vart allt läskigt istället. Och springa över matte, bita på tyglarna vara överallt där han inte skulle vara var betydligt mycket roligare.

Inser när jag tittar på filmerna att jag måste springa mycket snabbare. För han får inte riktigt ut steget tillräckligt. Men det är ju lite mindre än en månad kvar. Så det är hårdträning som gäller! Ibland går det inte alls;)




Sista svängen som han travade någerlunda okey på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0