Allt annat än lugn!

Publicerat: 2012-12-11 Kl: 14:11:00 | I kategori: Allmänt


Idag kom Linnea hit för att hjälpa mig att ta några fina vinterbilder på mig och Qvicken.
Och tja, han är ju fin iaf;)
För han var ju inte lugn och snäll iaf;) Han var helt crazy... Dags att börja rida nu tror jag så han får utlopp för all energi som finns i den där kroppen! Så innan vi kastade på honom glitter så släppte jag ut honom i hagen en sväng så han fick busa av sig lite:)
Men som vanligt när det blir en fotostund så blir det alldeles för mycket bilder som är bra att välja imellan! Så bjuder på ett gäng som jag tycker vart bra:)

 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilka härliga bilder :)

2012-12-12 @ 17:55:36
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0