Hoppsan...

Publicerat: 2012-02-29 Kl: 19:52:35 | I kategori: Allmänt


Idag var det super bra väder ute! Så jag passade på att rida Qvicken en sväng på volten. För som tur va så var det snö kvar där och inte is:) Satte på den nya nosgrimman, som han passade jätte bra i.
Han stod jätte snällt när jag hoppade upp och ja, han bettede sig jätte bra:)
Under ridningen så var han lite tjurig, och sa jag till honom vart han ennu surare. Jag misstänker att pälsfällningen som spökar. Men han söte sig fint nedåt i skritten och var okey att rida endå.
Sen tänkte jag att jag skulle göra en videoblogg till er.
Men ja, Qvicken bestämmde sig för att göra annat:P



Han har aldrig gjort så där förut. Han tyckte nog att han var färdig för dagen:P
Alltid spännande med unghästar;)


Och så här vart det med nya nosgrimman. Mycket finare tycker jag. Han har ett ganska nätt huvud så det blir lite plottrigt när han har en aachen med nosrem också:)
Och med remont får han lite väl ponnyformat huvud:P

image description


Kommentarer
Postat av: Kristina Warg

Kul att du läser min blogg!:)

2012-03-01 @ 22:18:35
URL: http://kristinawarg.se
Postat av: Amanda

sv: hahahah de där var riktigt bra sagt! "det är han som är ute på tävling med dig" ! dog lite! Stämmer ju asbra haha! Och tacktaaack! Blir så himla glaad!

2012-03-04 @ 19:33:57
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0