Målen 2012

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 13:52:00 | I kategori: Allmänt


Fick en fråga angående våra mål i år. Och ska passa på att skriva dom:)


2012 års mål är:

Starta 3 års testet. Helst med så bra resultat som möjligt. Men jag är nöjd om han beter sig och lyckas få godkännt på allt;)

Massor av uteritter. Uttsätta honom för "läskigheter" så att han blir säkrare i sig själv och blir en trevlig ridhäst.

Kastreras...

Inom ridningen så är det självklart befästa all grundridning. Så som av igång sättningar. Galopp fattningar. Börja jobba korrekt. Även börja med lättare hoppträning i höst.

Att jag ska sitta kvar på han! Kan man kalla det som ett mål?:P Ja det kan man. För jag ser vad för luft konster han kan göra i hagen...

Att han ska vara frisk! Jag har snart haft han i två år, och han har lyckats göra en rad massa konstigheter på denna tiden...

Annars är väl tre års åldern en ålder där allt ska in i huvudet för att kunna komma vidare och ut på tävlingsbanorna nästa år:)

Qvicken när vi precis släppt in honom i hagen hemma som min häst. Juni -10

Kommentarer
Postat av: rean from the netherlands

hey there ! <3

thanks for comment!

hihi yeah i see !

what a nice blogg and horse,

and your design is realy awesome !



love

2012-02-05 @ 16:45:41
URL: http://rgoldy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0