Honung

Publicerat: 2012-11-14 Kl: 15:31:26 | I kategori: Allmänt


Qvicken har ju fortfarande mugg på sitt ben. Och eftersom tvättande och helosan smörjande inte gav så stor skillnad så fick jag tipset om att tvätta rent och kladda på honung. Har smörjt nu två kvällar och jag tycker nog att det har börjat gett sig lite. Ska prova ett tag till.
Jag frågade om tips på Facebook och det svarade ca 10 personer och alla hade egna knep mot mugg:) Lite kul hur en sak kan fixas av så många olika metoder;)
Så jag har ju lite att beta av nu om detta inte funkar:)
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tvätta med milt grönsåpa vatten innan. Torka torrt o smörj på honung.

2012-11-14 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0