Planering framöver

Publicerat: 2012-10-11 Kl: 19:32:22 | I kategori: Allmänt


Har ju inte bestämmt hur länge han vilar. Men troligtvis sätter jag igång honom i början på december. Usch va länge de lät:P
Sen sätter jag igång honom, uteritter blandat med ridhus. Även börja hoppa lite smått. 
När jag känner att han börjar komma igång så ska jag försöka komma ut på en P&J någon gång i januari. Och sen om allt går som det ska så eventuellt tävlingsdebut på Lurbo i februari. men det är endast om han visar att det är ingen konst att hoppa. Han anstränger sig inte och allt känns lätt. Jag längtar så mycket!:D
Sen fortsätta och tävla några gånger. För att försöka kvala honom till 4års championatet i hoppning, helst innan sommaren så han kan få lite sommarlov utan att behöva tänka på att kvala hit och dit:)
För att kvala till semifinalen i hoppning krävs 3 felfria 1m rundor enligt 2012s bestämmelser.
Sen skulle det ju även vara kul att försöka kvala honom i dressyren;)
 
Meen sen vet ju alla att planer kan raseras och ändras väldigt snabbt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0